Tuesday, December 28, 2010

Internet

Tibe2 lak pgi yg hening ni, aku rase nak tulis psal internet lak. Maybe internet aku asyik on off je kot. Pastu internet ni plak dri umah sbelah. Umah kteorg ni mmg x der internet, so kekadang ade internet sesat dri umah sbelah tu, aku trus 'bololah' nak pakai internet.

Sbelom aku pindah kat SAC ni, aku duk kat apartment Perdana. Kat umah ni mmg internet dier lagu giler ahh. Pakai streamyx la an. 1 Mbps plak tuh. Download sgale mcm bnde pun lancar je. Aku slalu pakai Utorrent, downloader yg best la an. Muvie ke ape ke smua bley gune ngan downloader nih. Smpai gaduh2 klau internet tuh jdi slow kat umah. Mane x nyer, sorang nak men game pastu sorang lgi download 4 jenis muvie. Mmg confirm la perlahan gile internet kat umah aku dlu. Akibat dri aktiviti internet yg tiade batasan (cewah mcm best je ayat nih), result aku pun down giler babi. Pdan muke ko rip. Sape sruh ko main internet smpai x ingat dunia. HAhahaah..

Bgi aku la internet ni  xder la important mane pun. Sbb time yg penting internet nih untk bwat assigmnet je. Time tu la bru korunk smue kelam kabut nak gune internet. Yg x der internet tuh kene la gi CC bwat assingment. Kisah nyer....
Pastu, internet ni melalaikn plak. Example yg aku nak tnjk yg paling jelas Facebook @ fb. Mmg nmpak sngat yg menatang tuh melalaikn kite smue. Either, tua or yg muda. Smue nak gak bukak menatang tuh an. Btol ax rakan2?? hahahaha . Aku pun x terkecuali la. DAMN IT



Internet ni sbenernye bnyak pro dgn con dier. So x yah la aku pnjang lebar kat blog aku yg x berape indah ni. Korunk pun dah pham an. So pikir la sndiri. BNDE NI SIMPLE JE beb...

No comments:

Post a Comment