Friday, December 24, 2010

Interframed

Tajuk yg aku nak cite kali ni psal member aku sbenarnye. Tu psal aku kasi title 'Interframed' kali ni.
Aku ni kekadang kena bahan ngan member aku. Tu yg sometimes menyirap je.
Tpi niat diorunk ni just nak gurau2 je. So klau ade la member korunk kat luar tuh yg menganjing korunk kaw2 cibai, jgn la trlalu amek hati. Diorunk ni just nak merapatkan silaturrahim je ngan korunk tuh...Hahahaha (  X GUNE PUNYER MEMBER)

Nak jdi kan cerita, ade sorang la member aku ni. Time aku chat ke ape or comment status member2 yg len, dier msti akan kacau daun jap. Dier skang ni dah abis belajar dah coz nak bukak bisnes. Aku just doakan hope dier berjaya. Brbalik tajuk tdi, klau aku comment ade satu minah ni, dier msti nak bahan aku habis. Bkn stakat aku je, malah member aku yg len pun trut menjadi ke'interframe'an dier. So senang cite klau org senang ati, dier mula la nak kcau2 org....Hahahahahaha...Najuddin Abd. Rahman@ Ujud....Hang mmg best la jdi kwn aku. Tpi x yah interframed ape aku nak comment jud


Yg kiri yg ujung tuh Arwin, bdk Melakau....aku lak yg tengah tuh...handsome x??? hahaha...ahhh..korunk mesti jealous an..HAHAHAHAHA....ok la aku nak blah dlu.Chow!!

No comments:

Post a Comment