Thursday, December 23, 2010

Haru Biru

Stelah 2 minggu berlalu untuk semester yg bru, bnyak kelas yg aku tinggal.
Bkn ape, problem transport dri umah aku. Teksi dah la x der, pastu nak menapak
pulak ke bwah tuh ambik time. Nak nunggu member gi kelas lmbt lgi la jwbnyer.
Kelas aku kebiasaanya pkul 2, aku ni jenis yg suke 'rilek dlu' nak gi klas. So kekadang
miss tuh mnjadi kebiasaan lah. Walaupun aku ni x suke ponteng2 kelas nih. Tpi nak bwat camne
dah nsib badan pndah tempat jauh. Trime je la. "Tu la sape sruh pndah jauh" mak aku ckp.
Tpi aku x pdulik pun ape yg dier ckp tuh. The most important things, aku senang nak study kat cni.
Bkn nyer msalah yg len. Sbb aku dtg ke shah alam ni nak study je.

Sem yg bru ni plak, aku start blik men sukan favourite aku. Dlu x der transport nak gi, tpi skang ni
dgn berbekalkan member yg nak ambik aku kat Sri Alam ni. Aku redah je. Maen tetap maen, hujan
renyai2 pun aku readh gak. Smangat kesukanan punyer pasal. Pastu jatuh, ha amik kau. Pdan muke, sape sruh
men time2 hujan. Ade plak satu time tuh member aku ajak lak gi nengok diorunk men kat Sungai Buloh. Aku trun beb! Aku malas nak duk umah, aku trus je gerak gak dlm pkul 8 gitu gi Sg. Buloh tuh. Time tuh pulak hujan, court der lak tepi jlan( btul2 sbelah jlan raye). Klau bola korunk melompat ke tengah jalan tuh, gi la berlari2 nak amek. Kete kat situ laju2 lak. nak jdi kan cerita, court dier plak pnuh ngan najis mughallazah. Terpaksa la member2 aku men half court je mlm tuh. Bengang gak la diorunk. Ye la an, plan nak men full court, pastu dsebbkan menatang haram tuh, men lak half-court yg agak boring. Hahahaha...Layan je la beb....

No comments:

Post a Comment