Thursday, January 20, 2011

NiGht JouRney.....

Salam budiman kepada semua. Aku bru je blik dri perjalanan ngan member aku ni. Boring gak la duk umah time2 x der klas ni. 5 ari stret x der kelas woo. Boring abis laa. I went out with my friend that i called him ABAH  a.k.a Adnan. Traveling from Shah Alam to Bangi and then go to Damansara for the 'lepaking' activity. Before we start our journey, we just went dinner at Rafi Bistro with Fasheeh, kak Diyanah (Adnan GF) and Fasheeh's friend. After that, i and Adnan sent kak Diyanah went back to her home at Bangi. This kind of interesting story start here. When we arrived at kak Diyanah's house, then she invite us to come into her house to see her family. "Apo kau mengarut ni Rip???? x pyah la ko nak buek essay english terabur kat sini bai...org x tengok la oi"...Hak ala....Kacau tol la. Msuk2 je dlm umah kak Diyanah, kteorg jmpe ngan ayah dier, abg ipar n mak dier. At the same time, ayah dier nak bwat presentation about A-GEL produk esok. Aku ngan Adnan ni jdi la pendengar speech dier jap. Full speech plak tuh, siap presentation LCD tuh. Pastu dah abis speech kteorg diajak la minum sket. Habis minum. Aku ngan Adnan chow la nak blik.... (blom abis lgi)

On the way kteorg nak blik tuh. Adnan plan nak lepak2 ngan member2 SEGI collage dier lak. Aku pun on je la an. Ye la, sok dah cuti. Gi je la lepak an. Kteorg pun smpai la kat SEGI collage yg besar gile tuh. Compare ngan MSU, aku rase kalah MSU doe building diorunk. Style abis la wa cita sama lu.



Kebetulan plak jmpe lak member Adnan, bdak Nigeria tngah men futsal kat court Segi tuh. Friendly la. Islam plak tu an. Gi la lepak umah dier jap. Diorunk mmg happening la even aku x brape nak catch up ape yg diorunk ckp. Ape yg aku tau aku men ckp je ngan diorunk. Lantak la an, asal aku bley speaking. Dah la tu. Aku dok mengarut je. Ngantok plak nih. Ok la. Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment