Sunday, January 9, 2011

Akhir As-Syak Wasangko & Cha Cha Al Ya Ya

Salam kpd pembace2 budiman smue....Ptang tdi gua bru je lpas anta kwan gua gi LCCT sbb dier nak gi Surabaya. Dier nak jln2 mkn angin kat sane. Aku gi ngan member pompuan aku yg sorang ni. Dier ni awek kpade kwn aku. Aku x der awek ea, sory sket. Kire smue kwn2 la an. Smpai2 kat LCCT, aku pun angkut brang2 member aku letak atas troli. Dah settle smue bnde kat kaunter tuh, kteorg pun gi la mkn.

Dlm otw nak gi mkn tuh aku lalu la sbelah actor ngan actress terkenal Malaysia nih. Wa ingat tinggi same je ngan aku, rupe2 nyer tinggi stok model doe. Bkn la nak kate aku batak msuk bndar kat sini. Tpi cam terkejut je la an. Pastu aku ckp la kat member aku yg diorunk ade lalu sbelah tdi. Punyer lah meng'gedik' member pompuan aku nih. "nape x ckp dier lalu tdi, nak amek gmbor". Hek eleh, stakat dier org Malaysia pun nak terkejar2 amek gmbar. X usah la wei. Ari2 korunk dok nengok tibi, pastu asik kluar muke diorunk je. X jemu ke. Klau aku tuh dah naik muak ngan muntah dah wei. Hahahahaha...

ni la diorunk...msti korunk kenal punyer

Pastu member aku ni nak check in x lame lgi. Kteorg gi la kedai dlm LCCT tuh. Member aku ni beli la gule2 Eclipse tuh.

Pastu time kat cashier, dier bagi la RM2 kat akak cashier tuh. Dier ingat ni kedai mamak ke per, nak ulur2 RM2 lak. Akak cashier tuh siap ckp lgi. "Ni bkn 2 hengget ye, ni 7.50 dik". Member aku nih. Punyer la terkejut yg x brape beruk kat kaunter tuh. Aku kat tepi just tergelak je. Hahahaha.. Gile mhal..RM 7.50 tuh complete air ngan makanan dpat..hahaha

No comments:

Post a Comment